Langsung ke konten utama

Drama Basa Jawa

Kethoprak Perlu Dingrembakake Generasi Mudha
                Ing sawijining dina, ana 3 bocah kang pengen ngelestarekake ketoprak, nanging dheweke bingung kudu ngelakoni apa.
DANI: “kenek apa jaman saiki ketoprak mulai punah?”
NISRYNA: “saiki bocah-bocah enom wus kapangaruh marang budaya barat, sahingga ketoprak saiki wus kalah karo cerita gawenane wong luar.”
SHOFIA: “bocah enome uga duweni gengsi kang gedhe yen arep nglestarekake ketoprak”
DANI: “bener banget kuwi”
NISRYNA: “terus awake kudu nglakoni apa?”
SHOFIA: “saiki ngene, awake kudu nemui ki Joko kanggo njaluk solusi”
(ing omahe ki Joko)
Kabeh: (nothok lawang, salam)
RIFKI: (njawab salam) “madosi sinten nggih?”
SHOFIA: “awake pengen nemui ki Joko”
RIFKI: “oalah, sekedap nggih, kula timbalaken. Panjenengan rantos ten ngriki”
Nisryna:,  Dani, lan Shofi ngenteni ki Joko karo diskusi masalah iku maeng. Banjur ki Joko metu.
KI JOKO: “oh bocah-bocah, ana keperluan apa iki?”
SHOFIA: “kita kajenge diskusi masalah ketoprak ingkang mulai punah ing generasi kulo”
KI JOKO: “oalah, ayo ayo, mulai tekan endi?”
NISRYNA: “Ngeten ki, sakniki ketoprak mulai punah ing generasi Kulo. Amargi pengaruh saking budaya asing.”
KI JOKO: “lah terus awakmu arep lapo?”
DANI: “kita kajenge ngenalaken ketoprak marang generasi kita nggunakaken cara mbangun sanggar ketoprak.”
KI JOKO: “iyo, iku ide apik. Lek ngunu ketoprak iso dikenal maneh ambek generasi enom. Terus pelatihe piye? Wus entuk tha?”
SHOFIA: “dereng ki, kita sakniki taksih madosi pelatih”
RIFKI: “oh nggih pak, siyen panjenengan lak ngucal ten sanggar tho. Nopo mboten langkung sae bapak mawon ingkang dados pelatih”
KI JOKO: “tapi aku wus suwe ora main ketoprak meneh, dadine aku ora yakin aku iso ngulang ing sanggar”
RIFKI: “mboten nopo-nopo pak, senajan bapak sampun dangu mboten main ketoprak, nanging panjenengan kan sampun nggadah katah pengalaman ing ketoprak”
DANI: “nggih ki, leres. Kita butuh sanget marang bantuan panjenengan sakniki, amargi sanggar kita niki nembe dibangun”
KI JOKO: “ yawis, yawis. Ngko tak pikire maneh, sesok tak kandani”

NISRYNA: “matur suwun waktunipun ki, kulo rantos jawaban panjenengan sesok”

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Rawa Pening Drama (Bahasa Inggris)

B= Boy             : W= Woman    : V1= Villager 1 : V2= Villager 2 : V3= Villager 3 : Rawa Pening Drama Once upon a time, there was a little poor boy came into a little village. He was very hungry and weak. He knocked at every house to ask for some meal, but nobody cares him. B             : (knocks the door) “excuse me, can i get some meal? I am so hungry right now. Ohh why does nobody care me?” He did it at every house but nobody responded. He was about to give up, but he knocked at another house, finally a generous woman got out from her house, she gave him a shelter, a meal and a lesung. W            : (opens the door) “come and sit here boy! Wait for a moment! I’ll take you some meal”( goes to the kitchen) B             : “thank you, ma’am!” (sits down) W            :”here it is and it is!” (gives him a meal and a lesung) B             : (eats the meal) “oh. What is this?” W            :”this is a lesung” B             : “what for?” W            : “

Perkembangan Organisasi Sipil Masa Pendudukan Jepang

Gerakan Tiga A Merupakan nama dan semboyan, yaitu Nippon cahaya Asia, Nippon Pelindung Asia, Nippon pemimpin Asia. Didirikan pada 29 Maret 1942 Diketuai oleh Mr. Syamsuddin Sebagai wadah propaganda Jepang dengan membentuk komite di daerah-daerah. Membentuk divisi islam (Persaipan Persatuan Umat Islam) yang dipimpin oleh Abikusno Cokrosuyoso Namun organisasi ini kurang mendapat simpati dari rakyat sehingga dibubarkan pada Desember 1942. 2.        Pusat Tenaga Rakyat (PUTERA) Setelah dibubarkannya Tiga A, jepang kemudian membentuk Pemuda Asia Raya yang diketuai oleh Sukardjo Wiryopranoto, kemudian organisasi tersebut dibubarkan dan dibentuklah PUTERA. Dukungan rakyat terhadap Jepang mulai berkurang karena Jepang mulai mengekang rakyat. Kemudian Jepang kalah perang dan bekerja sama dengan tokoh nasionalis untuk memulihkan keadaan. Laalu, Jepang membentuk organisasi massa untuk menggerakkan rakyat. PUTERA dibentuk pada 16 April 1943 dengan Ir. Soekarno sebagai ket

CETAK SARING dan FOTOGRAFI

CETAK SARING Sejarah Cetak Saring Teknik sablon adalah salah satu bagian dari ilmu grafika terapan yang bersifat praktis. Teknik sablon dilakukan untuk mencetak berbagai media iklan visual seperti, kertas, kain, plat dan media yang lain yang tidak mengandung air. Cetak sablon digunakan untuk melakukan reproduksi desain, seperti kartu nama, kartu undangan, T’shirt, stiker dan lain-lain. dengan kuantitas lebih dari satu untuk menghasilkan hasil yang serupa. Cetak sablon atau cetak saring ini telah lama dikenal dan digunakan oleh bangsa Jepang sejak Tahun 1664. Ketika itu dikembangkan oleh Miyasaki dan Zisukeo Mirose dalam mencetak beraneka motif Kimono. Penggunaan teknik sablon dalam Kimono ini dilatar belakangi oleh kebijakan Kaisar Jepang yang melarang penggunaan kimono bermotif tulis tangan. Pasalnya Kaisar Jepang sangat prihatin dengan tingginya harga kimono yang bermotif tulis tangan yang beredar di pasaran. Hingga mulai saat itu kimono yang menggunakan motif dari cetak sab